Kalite Yönetimi

Kalite YönetimiMüşteri memnuniyetinin sağlanması ve devamlılığının korunması için temel şart ise toplam kalite anlayışının benimsenmesidir.

Bu nedenle tüm bölümlerin çalışma prensipleri, ürün ve hizmet kalitesinin devamlı geliştirilmesine olanak verecek şekilde belirlenmiştir. Kaynakların optimum kullanımı ile istenilen kalitede ürünler üretmek, verimliliği sürekli artırma yönünde çalışmak, müşterilerin ve çalışanların menuniyetini sağlamak bu kalite felsefesinin birer hedefidir.

Sektörde geçerli olan uluslararası kalite sertifikalarına sahip olmak, bütün müşterilerimize aynı standartta ürün tedarik edebilmemiz açısından önemlidir. Kırpart, sektörün beklediği en geçerli sertifikalara sahip olmakla beraber, yurt içi ve yurt dışı otomobil üreticilerinin kalite standart ödüllerini de kazanmıştır.

Kalite Prensipleri

  • Mutlak müşteri memnuniyeti
  • Üretim maliyetlerimizi düşürmek ve bu sayede rekabetçi gücümüzü / karlılığımızı arttırmak,
  • Ürün ve servislerimizin müşterilerimize zamanında ve sağlıklı ulaşmasını sağlamak,
  • Sıfır hata anlayışı ile üretim atıklarımızın seviyesini minimize etmek ve sınırlı yeryüzü kaynaklarımızın daha yararlı kullanılmasına katkıda bulunmak,
  • Devamlı ve azimli çalışarak verimliliğimizi mümkün olan en üst seviyeye çıkarmak,
  • Ürün ve servis kalitemizi teknolojik yeniliklere ve gelişmelere göre devamlı geliştirmek.