Kalite Yönetimi

Kalite Yönetimi

Kırpart A.Ş.'nin amaçlarına uygun olarak şahıslara ve şirketlere sunduğumuz ürünlerimizin her açıdan beğenilmesi, kaliteli bulunması ve tercih edilmesi bütün KIRPART A.Ş. çalışanlarının gururudur.

 

Bu gururu hakkı ile yaşayabilmek için;

  • Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmalıyız.
  • Maliyetlerimizi düşürmeyi hedefleyerek, karlılığımızı ve rekabet gücümüzü arttırmalıyız.
  • Ürün ve hizmetlerimizin, müşterilerimize zamanında ulaşmasını sağlamalıyız.
  • Her çeşit hurda ve fireyi devamlı azaltmalı, mümkünse yok etmeliyiz. Böylece içinde yaşadığımız dünyanın kısıtlı kaynaklarını daha iyi değerlendirmiş oluruz.
  • Verimliliği limitlere ulaşıncaya kadar arttırmalıyız.
  • Artan üretim ve teknolojik gelişim, yaratacağımız istihdam ve ülke ekonomisine katkı açısından topluma ve milletimize olan bir sorumluluğumuzdur.
  • Teknolojik gelişmeleri sürekli takip ederek ürün ve hizmet kalitesini geliştirmeli ve sıfır hatayı hedeflemeliyiz.
  • Çalışanlarımıza Kırpart A.Ş.li olma gururunu hissedecekleri her yönüyle örnek bir ortam sağlamalı, gerek tedarikçisi ve gerekse sermaye sahibi tüm paydaşlarımızın memnuniyetini ön planda tutmalıyız..
  • Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli bir şekilde iyileştirmeli ve gerekliliklere uyarak devam ettirmeliyiz.
  • Yaptığı işten gurur duymak, Genel Müdür olarak ben dahil, KIRPART A.Ş'de çalışan herkesin hakkıdır.

Bu yüzden ürünlerimizin üretim ve teslimleri sırasında müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerde, organizasyonun hangi kademesinde olursa olsun her KIRPART A.Ş. çalışanı sorumluluk duymalıdır. Hepimiz, sürekli değişen rekabet dünyasında varlığımızı koruyabilmek için, günlük çalışma hayatımızın her safhasını sürekli gelişmeye adamalıyız.